Interim-diensten en -vacatures
Tijdelijk een ervaren HR-specialist
Ben je op zoek naar een tijdelijke, ervaren HR-professional? Een HR-adviseur of -manager, met of zonder specifieke kennis en ervaring over reorganisatieprocessen?
Neem contact op. In ons zakelijke netwerk beschikken wij over een pool van ervaren interim HR-professionals op medior, senior en executive level.
Voor tijdelijke vervanging i.v.m. een zwangerschapsverlof tot de invulling van een interim CPO/CHRO-positie.

Vacatures
Interim HR Business Partner - VERVULD
Voor een IT orgnanisatie in Amersfoort zijn wij op zoek naar een Interim HR Business Partner.
- Standplaats: Amersfoort
- Startdatum: per direct
- Einddatum 31 december 2024
- Uren: 16 uur
- Tarief: 100 Euro ex BTW incl. reiskosten
Opdrachtomschrijving
De opdrachtgever heeft een bedrijf overgenomen waar BV's gefuseerd gaan worden. De organisatie telt 40 medewerkers. De opdrachtgever is op zoek naar een HR professional die hen kan ondersteunen bij de fusie vanuit HR persepctief en verdere onboarding van de club medewerkers. Belangrijk hierbij is dat de HR professional zich bezighoudt met de goede communicatie richting medewekers zodat medewerkers behouden blijven voor de organisatie. Daarnaast moet er ondersteuning geboden worden bij de harmonisatie van de arbeidsvoorwaarden.
Heb je interesse?
Reageer dan snel en e-mail je CV in een Word bestand naar Saskia.Groenveld@Struktur.nl
Interim HR-adviseur - VERVULD
Voor een technisch bedrijf in Oldenzaal zijn wij op zoek naar een interim HR-adviseur.
- Standplaats: Oldenzaal
- Startdatum: per direct
- Einddatum: tot er een vast HR-adviseur is aangenomen
- Uren: 16 tot 24 uur
- Tarief: nader te bepalen
Opdrachtomschrijving
Het bedrijf is net overgenomen en is op zoek naar een interim HR-adviseur die de HR-taken snel op zich kan nemen. Zowel strategisch als operationeel. Het is een technisch bedrijf dat op projectbasis projecten doet voor bedrijven die installaties maken. Er zijn ongeveer veertig medewerkers in de functies van engineering, lasser en assemblage.
Heb je interesse?
Reageer dan snel en e-mail je cv in een Word-bestand naar saskia.groenveld@struktur.nl.
------------------------------------------------------------------------------------
Projectleider Reorganisatie bij een Gemeente in het Westen van het land - VERVULD -
Interim Projectleider Reorganisatie
• Ingangsdatum 1 augustus met een uitloop naar Q1 2026
• Tarief 115,00 EURO per uur
• Minimaal 3 dagen per week beschikbaar
Omschrijving opdracht
• Verantwoordelijk voor de tactische en operationele uitvoering van de reorganisatie binnen directie P&O.
• Coördineert projectteam REO P&O en fungeert als aanspreekpunt voor implementatie en nazorg.
• Rapporteert aan de programmamanager, lid van de regiegroep, schakelt specialisten in waar nodig.
• Stem af met interne stakeholders en disciplines van de interne dienstverlening.
Voorbereidingsfase (grotendeels afgerond):
• Aanleveren content voor REO-communicatiepagina.
• Beheren en accorderen WAS- en WAS-WORDT-lijsten.
• Opstellen en monitoren van voorgenomen plaatsingslijsten.
• Samenwerking met communicatie, MT P&O en projectteam.
Focus op plaatsingsproces:
• Verzenden van voorgenomen plaatsingsbrieven.
• Selecteren en trainen van selectiecommissies (o.a. Bewust & Inclusief, Werven & Selecteren).
• Plannen van plaatsingsronden en bedenkingenprocedures.
• Begeleiden van plaatsingscommissie.
• Coördinatie en accordering plaatsingslijsten.
• Verzending definitieve (niet-)plaatsingsbrieven.
Nazorgfase:
• Coördinatie administratieve verwerking van plaatsingen.
• Ondersteuning bij behandeling van bedenkingen (i.s.m. geschillencommissie).
Projectdoelen en planning:
• Zorgvuldig plaatsingsproces afgerond per 1 januari 2026.
• Voorbereidingen starten medio juli 2025, uitvoering na besluitvorming.
Resultaatverantwoordelijkheden:
• Voorgenomen plaatsingsbrieven/-lijsten (september 2025)
• Bedenkingenprocedure (Q3 2025)
• Selectieprocedure (Q3/Q4 2025)
• Administratieve verwerking (Q4 2025, evt. uitloop Q1 2026)
• Definitieve plaatsingslijsten en -brieven (Q4 2025)
• Eindevaluatie en logboek met borging (Q1 2026)
Heb je interesse?
Reageer dan snel en e-mail je cv in een Word-bestand naar saskia.groenveld@struktur.nl
-------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe interim opdracht: Senior HR Communicatie Specialist bij een Financiele Dienstverlener in het Westen van het land
start: 1-7
eind: 31-12
Aantal uren:36 uur
Omschrijving werkomgeving (afdeling/project)
What are you going to do: As an HR Communication Specialist, you will play a vital role in supporting various HR projects and communication strategies as part of our HR roadmap. Also you look after local HR communications topics, supporting several topic owners like our HR services department on transport, vitality, our people cycle etc In this role, as HR Communication Specialist, you are responsible for:
• Supporting portfolio management and various projects on the HR roadmap ensuring a professional communication, in line with our Corporate strategy and key messaging. Your responsibilities will include project communications support, drafting documentation, formats and updating existing channels and platforms
• Assisting in the development and implementation of change management strategies and communication plans to ensure smooth transitions.
• Working closely with different stakeholders to ensure that HR objectives are met and that employees are involved in the changes.
Who you are:
• Requires a Bachelor’s or Master’s degree preferable in Communications
• Ten years of relevant experience in project/communication
• Strong project support skills, communicatively strong and with the ability to work with diverse groups of people
• Knowledge of, or affinity with, change management (e.g., PROSCI methodology) is preferred
• Able to work in a dynamic and international environment
• Solid understanding of the wider HR workfield (preferred)
• Solid understanding of technology, data and analytics
• Fluent in English and Dutch
Who you will work with: The HR Strategy & Change team consists of specialists on portfolio & projects, change & transformation, communication, employee experience and sustainability. The team is responsible for building, managing, accelerating and monitoring our HR strategy. The team works together closely with other HR Centers of Expertise (Learning & Talent Development, Talent Acquisition and Reward), HR shared services, the broader HR Community (both NL and International), and with a wide variety of other stakeholders within NN – such as Strategy, Corporate Relations and the various business units.
Heb je interesse?
Reageer dan snel en e-mail je cv in een Word-bestand naar saskia.groenveld@struktur.nl